czwartek, 27 stycznia 2011

To chyba najsłodsza sesja jaką kiedy kolwiek widziałam!;)

Otóź Vanessa Hudgens znana nam z trzech części "HSM"zajęła teraz miejsce Britney Spears i została twarzą marki odzieżowej Candie's.Wcześniej funkcję tą pełniły m.in. Hillary Duff , Fergie czy Hayden Panettiere.
Strasznie spodobała mi sie ta sesja zdjęciowa stąd tez post o tym;d
No i moge sie pochwalić ze ost byłam na castingu gdzie także miałam sesje zdjęciową(zdjęcie pod filmikiem) lecz gdybym miała okazje na taką sesje jak ta ponizej..hm..;D






6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszłaś na zdjęciu ;) A piszesz, że byłaś na castingu, to do czego on konkretnie i dostałaś się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to było tak: pewnego dnia we wrocławskiej galerii zapytano mnie czy mogą mi zrobic zdjęcie,zgodziłam sie. Poinformowali mnie po 2 dniach, ze dostałam sie i bym przyszła do ich centrum filmowego gdzie odbył sie oficjalny casting i sesja by jeszcze bardziej 'wgłębić się' do ich siedziby.Podpisałam z nimi umowę i teraz czekam na propozycje do np.wystapienia w reklamie,filmie,w programach telewizyjnych lub na róznych imprezach więc tak ogolnie casting był do wszystkiego co związane jest z show biznesem;d
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja Vanessy - super.
    Twoja fotka też fajna szkoda tylko, że takie smutne tło...
    Bloga dodaje do obserwowancyh.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:)
    Zapraszam do mnie :)
    Liczę na komentarze ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wyszłaś.Ogólnie dobrze,że zgodziłaś się aby zrobili ci te foty bo masz bardzo fotogeniczną buźkę:):*
    Pozdrowienia...Liczę na jakiś komentarzyk:)

    OdpowiedzUsuń