wtorek, 21 sierpnia 2012

Come back

Wracam! podjęłam tą decyzje zaledwie kilka dni temu i mam nadzieje ze wytrwam, tym razem na dłuzej. Choc posty nie będą pojawiać sie codziennie ze wzgledu na to, że w tym roku przygotowuje sie do matury to mam nadzieję, ze będziecie mi towarzyszyc w mojej modowej przygodzie jak rok temu:) wiele z Was juz zdazyło mnie dobrze poznać, takze nie będę sie rozpisywac na swoj temat. Nowych czytelnikow zachęcam do przegladnięcia archiwum choc w moim zyciu wiele, wiele sie zmieniło.. łącznie ze stylem :)

I'm come back! latest post I published  one year ago. Now i started again  with new style,new clothes, new lifestyle-new me. 
So...I hope you enjoy it and stay with me :)

jesli chcecie wiedziec co na bieząco sie u mnie dzieje zapraszam na http://web.stagram.com/n/angie9494/
If U want to know more about me catch me here:
http://web.stagram.com/n/angie9494/ 

 
 
 
 fotki  z lipca w Lloret de Mar
( h&m blouse, sungglasses, ring, earrings and little bracelets, DIY/sh shorts, old shoes from allegro, bag from Chinese shop, mother's big  bracelet , cubus cross necklace )


14 komentarzy:

  1. śliczną masz figurę! Cudne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku byłaś w Lloret de mar zazdroszcze :))
    śliczne spodenki ;D
    wpadnij na mojego bloga :))
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, zazdroszczę takiej podróży!:) Wyglądasz pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że wróciłaś :) aleś chudziutka! :* super szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie chudzinka :)

    -Dziękuje za zaproszenie na bloga :) dodałam do obserwowanych
    magg-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aah super miejsce!świetną masz figurę!
    dziękuję za miły komentarz na moim blogu :-)

    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne!
    kartasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń