czwartek, 17 lutego 2011

Forever 21

Miałam napisac dopiero jutro ale stęskniłam sie za prowadzeniem bloga, a ze czuje sie juz na siłach i mam dostęp do neta korzystam i dodaje kilka nowośći ktore znajdziemy w amerykańskich sklepach Forever 21 na najblizszy sezon;) Szkoda ze w Polsce nie mamy tej sieciówki ale może moze za niedługo..
Narazie musimy nacieszyc sie Forever18.
Jednakże ostatnio doszły mnie wieści, że marka ta powoli wchodzi do Europy;>   ^^

A tak poza tym to jestem troche zła, że tegoroczne ferie spedzam w taki  a nie w inny sposob ale coż..sama chciałam;) mam nadzieje ze chociaz następny tydzień sobie jakos zorganizuję zeby nie zaprzepaścić ferii na dobre;d
No i byc moze w next weekend czekać mnie będzie niezła zabawa na 18urodzinach mojej dobrej kumpeli! xD W sobote zas dodam kilka pamiątkowych fotek z Walentynek i przedstawie Wam kilka stworzonych przeze mnie stylizacji;]

specjalnie od Forever21 21zdjęc:





















  Mi osobiscie  najbardziej do gustu przypadły sukienki i niektóre buty
A Wam? Znalazłybyscie cos odpowiedniego dla siebie?


Pozdrawiam wszystkich<3

4 komentarze:

  1. świetne fotki i modelki i stroje :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cala kolekcja jest swietna :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń