wtorek, 22 marca 2011

co we mnie siedzi..

Dobrywieczór
To jeszcze raz ja:)
Pisze teraz (pomimo, że juz późna godzina)bo jutro niesety nie będę miała czasu na blogowanie..Muszę przygotowac sie na czwartek do szkoly,poniewaz miałam 3 dni laby przez przeziębienie;p pora wracac do rzeczywistosci. Problem w tym, ze nie jest łatwo gdy sie jest tak nasiąknietym różnymi inspiracjami i pomysłami jak ja;D jest juz coraz cieplej, niedługo przewroce cała szafe do góry nogami by codziennie tworzyc cos co moze stanowic dla was jakas inspiracje, by codziennie zmieniac swoj wyglad..zżucic z siebie ciepłe ubrania i wskoczyc w cos lekkiego,przewiewnego. Mam tyle pomysłow!!juz sie nie moge doczekac az zaczne je realizowac.!:) Potrzebuje jedynie czasu(chęci mam ogromne!)i kogos do pomocy
Oczywiscie,rzecz jasna wszystko to związane będzie z moim blogiem i..zdjęciami-tyle wam moge zdradzic:-)
chce sie przekonac czy zmiana wyjdzie mi na dobre choc to nei będzie nic wielkiego:)
w sumie juz sie troche zmieniło;d Juz kiedys wypowiadałam sie na ten temat w innym poscie i widze, ze jestescie zainteresowani 'odnowieniem bloga'. Niby to blog o modzie ale zamierzam przedstawiac wam moja mode a nie to co jest w danej chwili modne pokazujac wam zdjęcia z internetu.. choc to tez moze sie zdazyc gdy ktoregos dnia opuszcza mnie pomysły;P

A co do zdjęc..Wprost nie moge sie doczekac 4kwietnia gdy wyjade do niemiec z moimi BF na warsztaty fotograficzne a zarazem wymiane szkolną. Obiecuje,że porobimy tyle zdjęc,ze az wam sie odechce je przeglądać
dziękuję ze mogłam sie z Wami podzielic tym co we mnie siedzi i nie daje mi zyc;p 
Zycze Wam byscie tak jak ja zyły inspiracjami ktore ubarwiają nasze zycie, robcie to o czym marzycie,spełniajcie marzenia! 
I dziękuję wam za te ponad 4000 odwiedzin
jestem wam niezmiernie wdzięczna i dzięki, że jestescie ze mną!

Trzymajcie kciuki 
Love

10 komentarzy:

  1. Ja trzymam kciuki za Ciebie :)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. `trzymam kciuki. zaległości sa trudne do nagonienia, ale uda ci sie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę tych głupich zaległości w szkole -.-
    Nie mogę się doczekać zmiany twojej szafy ;)
    No i udanego wyjazdu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki ; )
    miłego wyjazdu ;*
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  5. `a masz jakies zdj. z tamtego okresu ?. ;**
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu http://idealna-kobieta.blogspot.com/ ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** błagam, to dla mnie straszliwie, strasznie, strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333
    przepraszam za spam.
    pamiętaj, że kiedyś mogę ci się za to odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak gdzieś mam;p
    Jak chcesz moge dodac jakies w następnej notce;*

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki.!:)
    juz sie nie moge doczekac zdjec...!;D

    OdpowiedzUsuń
  8. You have a great blog and I wondering if you want to follow each other

    My Lyfe ; My Story

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, fajnie! :) A kojarzysz długi pomarańczowy blok o nazwie Mrówkowiec? :D

    OdpowiedzUsuń