niedziela, 27 marca 2011

Kilka nowosci,targi slubne i inne

Byłam dzis na targach ślubnych wiec mam dla Was kilka zdjęc:)
oprócz tego prezentuje wam moje 3 nowe zdobycze, ktore dostałam od mamy oraz znaleziona w szafie(gdzies na dnie)fioletową sukienke ktora polaczyłam z inna, koronkową
Na jednym ze zdjec znajduję sie takze moja ukochana lampa do ktorej doczepiłam kryształowy motylek-zakup sprzed paru tygodni:)


blouse-gift from mom :) 




lamp from FLO 





I wish I could eat  this car:)













39 komentarzy:

  1. Gdzie takie targi były? Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. WE WROCŁAWSKIEJ HALI STULECIA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. : )
    Fajna ta sukienka, i ciekawie odmieniony żyrandol.

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne zdjecia :) Ja jestem małą modelką i pokazuje sukienki komunijne :) Naprawde ;D
    I wystepowałam na takich targach :) W rzeszowie

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka, ah marzenie ;-) sliczne te Twoje zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwie pierwsze sukienki są genialne :).pozdrawiam

    zapraszam do mnie ,nowa notka :)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te czarne buty .;)

    +zapraszam do siebie na bloga:
    www.Claa-udia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. `ale sliczne sukienki !. ten tort w kształce samochudu wyglada strasznie smakowicie ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta sukienka ślubna<3 I Twoje zakupy też fajne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czym robisz zdjęcia, że są takie ładne? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne sukienki! ;). Te tory także, w szczególności w kształcie samochodu ;). Fajne zdjęcia. Bardzo fajny blog i zapraszam do mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam ciekawy blog, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne buty :)
    a tą sukienkę fioletowo białą chciałabym na Tobie zobaczyć ;)

    zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne buty:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. GDY TYLKO POGODA DOPISZE I BEDZIE NAPRAWDE CIEPLO NA PEWNO ZROBIE OUTFIT WYKORZYSTUJAC TE OTO SUKIENKE(W SUMIE DWIE;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ciuchy szczególnie ta pierwsza biała bluzka :D

    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    Pozdrawiam.<3

    OdpowiedzUsuń
  17. So lovely and what a great gift from you mom.

    Write it in Lipstick

    i'm a follower

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio przyuważyłam, że obserwujesz mojego bloga. Przeniosłam się na innego.
    link : http://jestem-nim-zatruta.blogspot.com/

    pozdrawiam :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. jami ! te wszystkie torty ;o

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka, ta biała , cudo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna bluzka.;D

    OdpowiedzUsuń
  22. szykujesz się do ślubu, że taka "ślubna" notka?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :)
    Podoba mi się bluzka którą dostałaś od mamy, lampa i połączenie tej fioletowej sukienki :D A ta ślubna suknia (zdjęcie nr 6) jest przepiękna <3

    Dziękuję, na pewno w najbliższym czasie dodam :) Ja w sumie wolę siebie w dłuższych, ale musiałam je ściąć, teraz zapuszczam i staram się o nie dbać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sukienki :D A motylek bossski^^ Coś w miom typie :P Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetne buty :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne rzeczy :)

    pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/2011/03/konkurs-stylowe-butki.html

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia!

    zapraszam przy wolnej chwili:

    www.annabartosik.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. na tych targach jest tak pięknie... zjadłabym wszystkie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia ;d
    i bardzoo podobają mi się twoje ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdjęcie, gdzie trzymasz rękę na głowie, jest w świetnym klimacie..

    OdpowiedzUsuń
  32. możliwe, akurat o niej nie słyszałam, bo głównie przeglądam blogi polskie/japońskie ;P

    miło mi, że Ci się podoba mój blog;)
    zakochałam się w fioletowej sukience, jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  33. mam takie same niebieskie spodnie jak Ty♥

    OdpowiedzUsuń