środa, 20 kwietnia 2011

wiosennie..

(...)jednakze nie na dworze;d

spodniczka-TALLY WEiJL


  shoes/baleriny-h&m 

  to mój najnowszy najukochanszy nabytek z Tally:)
This is my new, the best bag that I ever had:) from TALLY WEiJL
&skirt 

h&m and cubus jewellery 


  nie ma to jak 'czysty' monitor i glupia mina do zdjecia xD

  to co najwazniejsze;)


kiedys prezentowala sie o wiele lepiej jednak zaczal z niej schodzic kolor(na szczescie mialam lakier do paznokci w takim samym odcieniu i pomalowalam ja od nowa stad tez takie grudki na niej i resztki na diamencikach)ale i tak ją uwielbiam:)






49 komentarzy:

  1. to peirwsze zjd mi się najbardziej podoba;)) śliczna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes przepiekna, oczarowala mnie Twoja torba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz :)
    ślicznie się ubrałaś. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh ;)
    ile dałaś za spódniczkę i torbę ?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta spódniczka ! też miałam ochotę ją kupić jednak nie chciało mi się mierzyć, ale po obejrzeniu Twojej stylizacji chyba przejdę się zobaczyć czy jescze są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi się tutaj podoba ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej spódniczce:) jest cudowna!:) jesteś śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ty to robisz, że zawsze tak ładnie wychodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. CZY JA WIEM CZY LADNIE. NORMALNIE;P NAWET ZAUWAZYLAM ZE NA WIEKSZOSCI ZDJEC MAM PRZYMRUZONE OCZY;P

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za komentarz. ty też masz fajny blog! ta spódnica jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna stylizacja, masz b. ładne włosy i twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mogłabym wiedzieć ile dałaś za spódniczkę? od dawna takiej szukam, śliczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica i torba są po prostu boskie ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna torebka ♥ spódniczka też jak najbardziej na TAK ! :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie,

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty też masz fajny blog i bd codziennie na niego wchodzić;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna spódnica, torebka, łańcuszek.
    Cudny out fit <3

    OdpowiedzUsuń
  18. bajeczna spódniczka! całość bardzo fajna ;)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. mm wszystko świetne ,
    i ślicznie w tym wyglądasz.

    Zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście że dodajemy. Twoj blog jest mega profesjonalny :* będę śledzić:******

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jest ta spódniczka, świetnie się w niej prezentujesz. Też ją przymierzałam ale jakoś nie wyglądało to dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaaaaaaaaaaaaaaa! boska spódniczka. niestety chyba nie do mojej figury. ale na wszelki wypadek pójdę i ją przymierze ;p ta torba tez mi sie strasznie podobała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu, jaka świetna spódniczka, od długiego czasu takiej szukam. Fajnie dobrana biżuteria. : )

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsze zdjęcie najlepsze ♥ piękna spodniczka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo Ładna. Dziekuje za komentarz na moim blogu XD . Zapraszam tez do mnie po raz kolejny: maria-kujawinska.blogspot.com . Zapiszę się do obserwatorów XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia masz. Samowyzwalacz, czy ktoś robił? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pokoj ktory najczesciej jest ukazany na zdjeciu nie moj:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sypialnia;) a spódniczka jest przecudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow , ta spódniczka jest na prawdę przepiękna. ;p chyba też se taką kupię! :D fajnie, że odwiedzałaś kiedyś bloga Honey, mam nadzieję, że dzięki mnie polubisz ją równie mocno jak ja. Buźka , i zapraszam jeszcze raz do mnie! :* { Honey - web }

    OdpowiedzUsuń
  30. prześliczna ta spódniczka, sama chciałam sobie ją kupić, ale nie na moje nogi takie rzeczy ;<
    za to na tobie leży świetnie :)

    zapraszam na mojego bloga lovelyskirt.blogspot.com
    nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyszłaś ;* Ładny naszyjnik, spódniczka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. such a lovely floral skirt.
    xx


    themerrimari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna spodnica!!

    http://lovedreamwant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ta spódnica jest po prostu piękna:)Nie obraź się ale przy pierwszym zastrzyku gotówki lecę po taką samą:)

    OdpowiedzUsuń
  35. spodnie kupilam w sklepie " Bershka ;);)

    OdpowiedzUsuń
  36. spódniczka - zdecydowani mój typ.
    świetne masz wazony na oknie :)

    OdpowiedzUsuń