sobota, 28 maja 2011

Weekend Surprise think that will be ok

mam dla was małą niespodzianke.outfit w postaci krociutkiej wieczornej sesji ;-)












 sweater/sweterek-sh(pozbylam sie golfu)
 sweater/sweterek czarny-motivi
shoes/buty-quazi
jewellery/bizu-h&m

zapisalam sie na stronke mm-maxmodels i juz dostalam kilka propozycji do sesji z czego sie bardzo ciesze (choc nie każdy to profesjonalista) poniewaz bede miala nowe zdjecia na bloga takie o jakich marze;).
takze niebawem sesja w plenerze i gdzie tylko sie da:)
http://www.maxmodels.pl/angie-94.html 

38 komentarzy:

  1. ale Ty jesteś śliczna! :)
    Cokolwiek byś nie ubrała zawsze wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś przepięknie opalona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, kto ma taki talent, że umie takie śliczne zdjęcia robić? Czy to samowyzwalacz? :d

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś świetnie ubrana .;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne !

    Pozdrawiam A .

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł zmiany golfu w sweter :)
    + jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :)

    Pozdrawiam !
    +gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę powodzenia na mm. Osobiście też mam tam konto, ale cierpię na brak czasu. Czekam na efekty MM!:P No cóż... ładny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz ;* Jak zawsze. Super swater i buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle śliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteś opalona. cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super buty :)

    zapraszam na http://aanjam.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dziwie sie ze sie zapisalas jestes bardzo ladna i opaloona:) podobają mi się wisiorki

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jesteś :)
    dodaję do blogrolla :)
    pozdrawiam kosmetykowato "_

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś podać adres do Twojego mm? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Też chciałabym brać udział w sesjach ... jesteś śliczna. Zapraszam do mnie: maria-kujawinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje zdjęcia, jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, jaka Ty jesteś piękna! Zazdroszczę :< I dodaję do obserwowanych, na pewno będę wpadać ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku jakaś ty ładna. Wszystkie zdjęcia ładne, ale pierwsze najbardziej mnie urzekło.





    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. maasz inny kolor włosów ?? czy to światło ?

    OdpowiedzUsuń
  23. raz mam rude,raz mam brązowe a nieraz ciemny blond;p powiem tak cały czas schodzi mi farba z włosów(niestety farbowanie nie powiodlo sie po mojej mysli i mialam rudo miedziane)teraz mam jasny braz/ciemny blond choc na zdj jest ciemniejszy
    a poza tym pragne by efekt koncowy byl ciemnym blondem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwujemy i prosimy o obserwowanie ! cudowne masz te pierscionki i tak w ogole to zazdroszcze Ci urody , bo napraawde strasznie ladnie wygladasz ;) pozdrawiam Cie serdecznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam♥.!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie wyglądasz ; ) ! U mnie nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna sesja! jakim kolorkiem farbujesz włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne... dodaje do obserwujących liczę na rewanż. :**

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczne zdjecia,kocham ten sweter i Twoje włosy!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia, podoba mi sie sweterek;)

    + obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia , świetny styl !!!

    pbserwuję i będe tu czesto wpadać z ciekawością :D

    OdpowiedzUsuń