niedziela, 23 września 2012

sky tower and dark hair


Metamorfoza..mam czarne włosy! :) musialam poprostu musialam bo nie moglam juz patrzec na swoje ombre ktore zrobiło sie 'naturalnie' krotko mowiac(mialam bardzo duzy odrost od ost farbowania +blond koncowki po zeszlo rocznym blondzie) Mimo iz ombre nadal jest na czasie na mojej glowie do mnie nie przemawiało:P  mozecie smialo pisac co sadzicie. W moim otoczeniu zdania sa podzielone chociaz tylko 4 osobom na reszte sie nie podoba;p szczegolnie mojej mamie ktora nie nawidzi gdy farbuje wlosy,wrecz mi tego zabrania;)
 Ale..ja i moj chlopak jestesmy bardzo zadowoleni.Ja szczegolnie bo wkoncu wygladam na te 18 lat a nie jak mi ost mowili na 15:P Co u Was slychac? musze jakis konkurs wymyslec co Wy na to?


(h&m leggings,sunglasses and t-shirt, sh jacket+DIY, tally weijl ring, h&m necklace, bag from chinese shop, wojas shoes)

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem pięknie wyglądasz w tym kolorze :)
    I jestem oczywiście za jakimś konkursem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się żadne zdjęcie nie wyświetla :/// :(


    jeśli masz ochotę to zajrzyj, będzie mi bardzo miło ♥
    http://seriessworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. popracuj nad ortografią fashionistko:)

    OdpowiedzUsuń